ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ВЧИТЕЛІВ


Шановні колеги 

       Відповідно до нового Порядку підвищення кваліфікації педагогічних та науково-педагогічних працівників, що був затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 21 серпня 2019 року №800 (27 грудня 2019 року постановою Уряду №1133 були внесені зміни до цього Порядку), кожен педагогічний працівник щорічно повинен подавати до адміністрації закладу освіти пропозицію щодо підвищення кваліфікації в поточному році для формування плану закладу.
       Пошук інформації щодо підвищення кваліфікації педагогічний працівник може здійснювати у будь-який спосіб - безпосередньо на сайтах суб’єктів підвищення  кваліфікації, на різноманітних інформаційних чи спеціальних ресурсах, у тематичних групах, через запит необхідної інформації безпосередньо у суб’єкта підвищення кваліфікації тощо.
       При цьому, відповідно до частини другої статті 59 Закону педагогічні працівники мають право підвищувати кваліфікацію у закладах освіти, що мають ліцензію на підвищення кваліфікації або провадять освітню діяльність за акредитованою освітньою програмою, та у інших суб’єктів освітньої діяльності, фізичних та юридичних осіб.
         У разі проходження підвищення в суб'єктів, які не мають відповідної ліцензії або акредитованих програм, педагогічний працівник повинен надати не пізніше, як за місяць до атестації клопотання про зарахування пройденого підвищення кваліфікації.     
       У клопотанні обов'язково має бути вказано напрям (тематику), а також форму (форми) та вид (види) підвищення, тривалість (у годинах та/або в кредитах ЄКТС)
       У такому випадку для визнання результатів підвищення кваліфікації педагогічна рада має заслухати педагогічного працівника щодо якості реалізації програми підвищення кваліфікації, результатів підвищення кваліфікації, дотримання суб’єктом підвищення кваліфікації умов договору та повинна прийняти рішення про визнання або невизнання результатів підвищення кваліфікації.

Форми і види підвищення кваліфікації.

       Закон (частина друга статті 59) і Порядок (пункт 6) надають можливість організовувати і забезпечувати підвищення кваліфікації у будь-яких формах і видах. Формами підвищення кваліфікації є інституційна (очна (денна, вечірня), заочна, дистанційна, мережева), дуальна, на робочому місці, на виробництві тощо. Крім того, форми підвищення кваліфікації можуть поєднуватись. Відповідно до пункту 6 Порядку основними видами підвищення кваліфікації є навчання за програмою підвищення кваліфікації (у тому числі участь у семінарах, практикумах, тренінгах, вебінарах, майстер-класах тощо), а також стажування. При цьому основним видом підвищення кваліфікації педагогічних працівників є «навчання за програмою підвищення кваліфікації».
       Також відповідно до пункту 9 Порядку педагогічні працівники можуть підвищувати кваліфікацію у різних суб’єктів підвищення кваліфікації. Таким чином, педагогічні працівники мають можливість поєднувати не лише форми підвищення кваліфікації, а й підвищувати кваліфікацію у різних суб’єктів.
       

       Зразок пропозиції до підвищення кваліфікації: https://drive.google.com/open?id=11NodBayTNe6r0yCRK20MWeAwm087ticb
       

       Зразок клопотання: https://drive.google.com/open?id=1jut5NtXEXfhWXmh-AmXqBiuAaAdGui_w 
      

        Більше інформації можна знайти за посиланням - https://drive.google.com/open?id=1ymMUt1H8Gcj4h5Q3Wyxvso4zYdRDm_Ct


Немає коментарів:

Дописати коментар

Popular Posts

На платформі Blogger.

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.